Ahad, Jun 15, 2008

Kudapan Senja : Sekuat Orang Paling Kuat Dalam Dunia (eksagerasi)

Aku baru pulang dari kebun orang tua aku. Pergi ambil kelapa yang gugur, dah lebih 2 bulan aku tak menjenguk kebun tersebut sebab aku malas dan risau jiran sebelah tanah kebun tersebut fetish dengan sosok tubuh seorang perawan seperti aku.

Dan nampak gayanya, situasi tersebut masih belum berubah. Masih lagi tersidai di jendela mengharapkan aku turunkan zip seluar dan menayangkan aku punya, jangan berfikir kotor, boxer baru yang bercorak anjing banyak-banyak.

Punggah punya punggah, adalah dalam 30 biji kelapa gugur yang dapat dikumpul. Aku cari guni paling besar yang boleh memuatkan kesemua kelapa tersebut tanpa perlu aku mendaki cerun bukit sepuluh kali. Jumpa. Amboi, ini boleh sumbat 10 orang pendatang asing tanpa izin jika melihat kepada saiz karung tersebung. Masa yang ditunggu-tunggu telah tiba. Jiran sebelah tanah kebun mula menampakkan tanda-tanda menghampiri ereksi hanya dengan aku menyelinsing lengan baju dan seluar. Itu belum sampai masa aku mengerah sepenuh tenaga untuk memikul lebih 30 biji kelapa, silap-silap haribulan mahu dikejarkan ke hospital akibat diserang strok dek terlalu kencangnya rembesan adrenalin.

Oh, untuk rekod, jiran tersebut berusia lingkungan 20-an dan tak baik cakap orang buruk tapi dia betul-betul memutuskan selera makan aku. Adjektif yang lebih sopan untuk menggambarkan jiran tersebut adalah baik sikit dari Ratu Lombong, Sarah Raisudin. There, that's too nice of me.

Mari ambil purata berat sebiji kelapa tua, kita anggarkan dalam 1.5 kilo. Darabkan dengan aku 30 biji, setelah dibundarkan, untuk memudahkan pengiraan. Jawapannya tentulah 45 kilo. Ya, Colossus, 45 kilo sebelah tangan.

Sebelah tangan.

Pergi sumbat dumbbell kau dalam lubang tandas dan pam serta merta.

Untuk orang bersaiz aku yang tak dipupuk dengan nutrien seimbang apatah lagi makan makanan tambahan pelik-pelik itu adalah satu benda yang boleh meletakkan orang-orang seperti Colossus jauh di persada dunia bina badan.

Aku kuat dan seksi. Mari bercumbu dalam gelap sambil bisik ke telinga betapa gagahnya aku.