Khamis, Ogos 07, 2008

Abang bau macam kakak, maaf tadi termengorat.

Hari-hari aku bau macam perempuan.

'Kau ni...'

'Bukan. Aku bukan seperti yang kau fikirkan.'

Wangian wanita untuk wanita?

Aku ada beberapa teman yang pakai Drakkar dan Lacoste untuk orang yang berbelalai.

'Bau dia sedap. Getis I each time I sembur satu badan.'

'Pulak dah... Bak sini you punya perfume, yang untuk perempuan ye. Kasi I simpan. Nanti dah kosong I pulang balik.'

'Banyak cantik!'

'Alah, I refill pakai minyak atar. Orang tua I bawa balik dulu tak habis-habis lagi.'

'Get the fuck out of here!'

Cantik. Dapat merchandise bottle pun jadilah. Aku bawa sendiri botol cenderahati. Masuk toilet sembur dari botol asal kasi penuh itu botol mini.

Masuk siang tadi, aku dah ada 13 botol mini wangian dari pelbagai jenama dan bauan.

Untuk dua bulan mendatang, risau pula aku nanti jalan terkepit-kepit kelengkang.

Entri seterusnya, Kejantanan Tergugat.

Tipu.

Aku dah penat. Tiga entri sekali rap. Kering jus otak dah ni dok piuh dari tadi nak ingat balik benda-benda yang berlaku sepanjang bulan lepas dan awal bulan ini.