Isnin, Julai 14, 2008

Snek Awal Pagi : Bising

Alas, serangan getaran bunyi berskala tinggi dimulakan.

Dia serang aku, aku serang dia balik.

Sepanjang bulan aku benamkan animositi, jadi orang yang lain yang aku tak mahu jadi pada awalnya, that's it. Cukup. Noktah. Fuck noktah bertindih, fuck tanda koma.

Empat minggu aku terperangkap dalam vortex of fatherhood, kerana terpaksa. Yang sepatutnya tersekat tidak berada di persekitaran, mengarah aku jadi proksi sedang dia sibuk di celah mana sudut dunia.

Jesteru itu aku mula melancarkan serangan balas. Bukan kepada seorang tapi sekelompok yang berkaitan biar mereka ingat semula betapa busuknya hati aku sebelum ini.

Awal pagi, aku pasang Psyopus yang baru siap dimuat turun diskografinya.

Buka pintu.

Jenguk buai.

Sikit pun tiada reaksi. Enak diulit mimpi bersama abangnya yang telah pergi dahulu. Sejenak, aliran deras humaniti mencakar keperibinatangan.

Masuk bilik.

Tukar mode.

Double click Suite for orchestra No 3 in D major, BWV 1068: Air on the G String.

Keluar semula. Jenguk.

Senyuman asal yang nampak bitter jadi tersimpul cecah telinga.

Now I'm thinking bout adoption, taking hormones, breast implant, the whole shebangs without vaginal transplant and mani/pedi too.

I'm talking bout becoming a Super Parent. A mom and a dad as one.

A mom can be a dad in the same time but a dad...jeez.

Asjhdeu. Jashdjheu. Babhsbdhbhbe jashdhebg nvmnnkria.

Detox sialan.