Selasa, Julai 29, 2008

Baru siang bulu roma aku dah 90 darjah menegak, kalau dinihari mahu berpintal agaknya.

Kamu tak percaya pada kewujudan benda-benda yang luar logik? Benda-benda meta dalam semua jenis kitab ada tulis, cuma setahu aku ianya dirumuskan sebagai syaitan dan jin. Yang menokok tambah, beri gambaran ngeri itu kita-kitalah yang bikin itu semua.

'Aku nampak orang tinggi ofis tempat kau kerja malam semalam, on the way balik ke rumah.'

'Kau ni. Tu lah, mabuk lagi tak tentu arah. Kan dah berhalusinasi.'

'Beb, yang paling dahsyat aku minum pun Coke je.'

Nafikanlah. Atau kamu sungguh urban atau terlalu moden untuk menghadam ini semua.

Rumah tinggal di atas terletak bersebelahan dengan rumah aku. Dah tujuh tahun aku pindah rumah yang aku tinggal sekarang dan tipulah setiap malam aku tidur tanpa gangguan. Lebih-lebih lagi mereka berjiran dengan aku. Kencing dalam botol lepas tu main lempar je dekat rumah tu. Benda-benda lain usah ceritalah.

Bukan aku naik lemak. Aku cuma malas nak keluar bilik dan buang air di tandas yang terletak bersebelahan pintu. Pergerakan minimum atau berjalan enam kaki? Mestilah yang paling menyenangkan aku.

Fuck krew Uncle yang kononnya gila kental pergi cari entiti ghaib. Bukan pernah nampak pun, harap kamera je mahal tapi haram. Kot nampak pun Casper. Baik tak payah.

Cukuplah setakat ni.

Bagi yang berminat untuk ekskursi angker di hujung minggu, emel aku. Kita terkencing dalam seluar ramai-ramai ya.