Sabtu, Mac 21, 2009

Shlort.

'Would you like some shlong with that dong, would you?'

Amaran awal: entri ini langsung tak sesuai untuk di baca sesiapa. You'll gag, puke, vomit blood to death cos this is going to be a complete guy talk. Nut jusy any guy talk, mind you.

So if you're a woman, jog on.

'Kenapa kau tak nak ambik steroid? Lagi cepat besar.'

Soalan yang sama aku dengar saban hari. Aku bukan nak masuk apa-apa pertandingan and I'm not big on flashing my body to public. That's not all. You have to wear banana hammock for fuck's sake.

Tou're not going to see 1 pertandingan bina badan di mana pesertanya perlulah memakai jubah dan kain pelekat atau kemeja dan seluar jean. No sirree.

Dalam satu filem dokumentari Bigger, Faster, Stronger yang mengisahkan tentang penggunaan steroid pada atlit, 1 aspek telah disentuh berkenaan penggunaan steroid.

The wiener. Bukan frankfurter yang kita makan tu, the other 1, bukan untuk tujuan mengisi perut.

Katanya, it'll shrink it. And in some weird cases, it'll be completely inverted, atau dalam Bahasa Melayu kotornya, kulup.

Fungsi steroid adalah secara umumnya, beri kamu lebih tenaga. Kamu tak cepat letih. Kamu sentiasa dalam kondisi adrenaline rush yang di mana kesan sampingannya mood swing mengalahkan PMS dan kamu akan naik angin dengan trigger semerepek orang terusik seluar kamu ketika sedang berjalan. I've seen it. Fuck, those guys that are on steroid, mereka betul-betul menjengkelkan.

Kombinasi steroid dan protein yang betul, you can get a Sazali Samad's clone not more than 3 months. Mereka yang bina badan tanpa bantuan steroid tapi dengan bantuan protein, a year. Mereka yang tak ada apa-apa makanan tambahan, well, let's just forget about it. Kata nenek aku, 'menghabihkan bogheh yolah'. 

The crotch will never shrink jika kamu ambil steroid. Ilusi shlort terjadi kerana jika kita biasa tengok pertandingan bina badan, mereka ini hanya beralaskan seluar dalam yang 100% spandex dan ilusi shlort ini terjadi sebab kita tengok macam tak ada saja something behind the hammock. 

Dan secara otomatik, kita menafsir kejadian tersebut sebagai kesan sampingan steroid sungguhpun orang tersebut tak pernah ambil dan tak pernah tahu dan nak sebut steroid pun tak reti.

Apa yang sebenarnya berlaku?

OK. 

Kamu boleh tak kencing jika ada orang perhatikan kamu? Paksalah macam mana sekalipun, bagilah pep talk pemangkin semangat macam mana pun. the boy will not got into the action because, we have what it called, the shy bladder. No, that's just trash talk. Memang tak boleh nak keluar punyalah.

Nampak tak?

Tak?

Samalah jika kita bawa idea orang ramai perhatikan kamu semasa kamu sedang sibuk bagi judge tengok rutin pam badan. Kalaulah ada audiens wanita yang pakai habis ketat dan showing the village feeders, berani aku cakap, 'the boy' tetap akan macam itu jelah. Kamu takkan turned on, percayalah.

Dan 1 lagi, mereka mempunyai saiz crotch yang normal. Jika badan mereka tak mengembang dengan jayanya maka ianya akan kelihatan wow, tak ada 1 pun yang rutin latihan bina badan untuk besarkan 'the boy'. Tiada efek rantaian seperti kamu buat bench press; dada, biseps, triseps, bahu kamu juga turut membesar. Kamu buat squat pun boleh tegangkan otot punggung saja, not make it bigger. Apa yang ada itu sajalah.

Dan aku takkan ambil steroid bukan sebab mitos pengecilan organ penyambung zuriat tapi sebab kesan sampingan yang terbukti secara klinikal, if you're lucky enough, you'll survive the kidney failing. God, I need my kidney to pee and stuff. Itu baru 1, banyak lagilah malfungsi organ dalaman yang berpunca daripada pengambilan steroid.

Enuff said, I'm gonna hit the hay.