Sabtu, Mac 28, 2009

Hits From The e-Bong

Dalam file Harold And Kumar 2: Escape From Guantanamo Bay, terdapat 1 babak di mana Kumar cuba stone di dalam tandas kapal terbang yang di mana bong yang digunakan terlalu futurustik dengan teknologi melenyapkan the after smell. 

Bagi aku, itu tahi lembu.

Apa ke cirit getting high using an apparatus that has battery innit? Scientifical breakthrough my ass. I don't know about you, tapi apa yang menjadikan marijuanan so addictively delicious adalah the after smell lah. The stench is so fucking manly, so masculine. And Kumar managed to eradicate the manly of it. 

Aku tak tahulah benda tu betul-betul wujud atau tidak sebab aku tak selidik pun. After all, it's a film. 

Here I thought e-Bong dah habis merapu dan hanyalah sesuatu yang diklasifikasikan sebagai fantasi filem, baru pagi tadi aku cari penawar ketagihan merokok, aku terjumpa 1 blog ni. Alternatif kepada rokok sebenar. 

Aku nak terang lebih lanjut pun aku tak tahu. Tapi aku ada jumpa 1 video pasal e-Rokok, that's what they called it and that is, without a doubt, the most ridiculous name that a product can have. Ianya seperti dunia secara perlahan bertukar menjadi dunia nerd.