Khamis, Mei 15, 2008

Terma S&M tak wujud, M sahaja dalam kes ini.


S di atas merujuk kepada Sadism. Sadism adalah kepuasan seksual dan aseksual yang menyebabkan humilisasi atau kesakitan atau kedua-duanya sekali terhadap atau oleh orang lain.

Kata kuncinya adalah orang lain. Jika ada orang lain terlibat dengan benda yang berlaku kepada aku, maka tanpa rasa gusar dan serba salah, panggillah aku sadistik.

M pula merujuk kepada masochism, sama sahaja maksud seperti Sadism di atas cuma tukarkan orang lain kepada diri sendiri.

Dan jika kamu beranggapan aku seorang masochist, sila ketuk dahi kamu dengan penukul besi hingga terejakulasi. Itu baru masochist.

Cerita panjang dipendekkan. Aku tergelincir pagi tadi semasa keluar mencari bahan pengenap tar dalam sistem pernafasan.

Padan muka aku kerana semua jari kaki sebelah kiri, lutut(rujuk gambarajah), pinggang sebelah kanan belakang, bahu kanan dan siku kanan hancur kulitnya. Kulit je hancur. Masih hidup dan menendang ia keras (still alive and kickin' it hard).

Seberapa hemahnya kamu di atas jalan raya, pasti akan ada benda-benda seperti orang langgar daripada belakang (check!), orang tendang dari atas motor semasa berhenti di simpang (check!), jalan yang bersalut minyak (check! Adui!) dan perkara-perkara lain yang tak akan terlintas dalam kepala akan berlaku.

Nasihat dari aku; sebelum memulakan destinasi, baca doa apa yang patut minta lindungi dari bala (my bad) dan mengucap sebelum kunci dipulas di ignition.

Pisau itu hanyalah eufemisme untuk mengelakkan orang bersepsi aku mat rempit.

Aku bukan.