Ahad, April 26, 2009

Taman Weeden.

Beberapa tahun yang lepas, sekumpulan manusia bereksperimentasi pengaruh marijuana terhadap beberapa haiwan yang langsung tak ikut prosedur lagi melanggar etika.

Salah seorang "saintis" dari kumpulan tersebut adalah aku.

Hamster--check.

Iguana--check.

Katak--check.

Burung--check.

Kura-kura--check.

Dan apa saja binatang yang orang bela.

Uji kaji yang pertama bermula dengan ketaksengajaan iaitu sedang para saintis mengaplikasikan teori marin sebagai kaedah lain untuk mengutilisasikan marijuana, seekor kura-kura terperangkap dalam makmal. Aku rasa aku ada pos entri pasal benda ni sebelum. Cari sendiri entri tersebut untuk mengetahui hasil uji kaji.

Selang beberapa minggu, salah seorang dari saintis tersebut membawa subjek yang baru; kucing. It was not my idea to begin with. Aku OK-kan aje jika binatang lain digunakan untuk eksperimen sebab they're either too small to be played with atau too ugly. Exotic my ass. Changing color? I can do that too, when I've a cold. 

Kucing, di tangan yang lain, adalah pada kadar yang seimbang dari segi saiz, rekabentuk, bau dan warna yang membezakan samada ia layak untuk dibela atau dibuat sup.

Aku protes juga pada mulanya tapi memandangkan aku bukan aku setelah dimarinkan oleh marijuana, aku pula yang beria-ia jerit "What's the hold up, bitches?". 

Kucing dalam pengaruh marijuana adalah sama dengan apa yang dipaparkan dalam video di bawah:


Well, close enough. Kucing dalam video di atas adalah dalam pengaruh catnip. (Rujukan wikipedia)

Kami tahu dah ada orang lain yang buat ujikaji pengaruh marijuana terhadap kucing, but we need to know it by ourselves. Asyik nak ikut cakap orang mana boleh?

Kucing yang kami uji taklah sampai berbuih-buih mulut dia sebab berlaku kerosakan radas lantas perlu dibina semula dan semasa proses pembinaan dibuat, kucing tersebut berjaya melarikan diri. 

Kami buat kesimpulan paras testosteron dalam kucing tersebut meningkat lantas memerangkap kucing tersebut dalam delirium yang di mana dia nampak bayangan kucing betina dan ikut hukum alam, he's gotta hit that. We ruled out hunger and thirst sebab kami dah sumbat segala macam daging, air sejam sebelum eksperimen dijalankan. Dia bukan kucing bertamadun yang kencing dan berak dalam litter box, dia buat aktiviti penyahtinjaan secara bersepah.

He was stoned. Dan semua orang tahu marijuana juga merupakan salah satu tumbuhan afrodisiak. Kamu tak tahu? Score some roaches and sleep aroung a little.

Kamu patut dengar bunyi kucing mengeow semasa stone.

It's fucking hillarious.