Isnin, April 27, 2009

Dipendekkan, ambil pisau ini dan rodok tekakmu itu.

Those fuckers at my gym already got their steroid shot on.

Ini tak boleh jadi. Dalam masa 2 bulan mereka akan jadi melampau segaknya berbanding aku, yang masih lagi kekal dengan cara tradisional membina badan. Diet seimbang, fuck it, celah mana aku makan dengan seimbang? Selagi boleh sumbat, aku sumbatlah. I need those extra fat. Rejim latihan yang berstruktur tanpa bimbingan sesiapa dan ego yang maha tinggi.

Tentang pemakanan, buat 6 bulan yang lepas, aku cukup berpantang dalam makan. Sehari sekali. Kot dah tak boleh nak bangun sebab lapar nak mampus, barulah aku jamah pisang. Sesisir. Target aku 6 bulan yang lepas adalah struktur badan yang langsing, tegap dan letaklah apa saja fabrik atas badan; I'll look fabulous which by now, I am.

Minggu lepas, aku dah kena tukar banyak benda yang berkaitan dengan you know what. Ini semua sebab keobsesan fuckers yang aku taip awal tadi yang dah tak senang duduk melihat apa yang telah aku capai. Besar sial tak boleh tengok orang senang sikit, ada saja yang nak dicemburukan.

Their whole point yang heboh sangat nak mencucuk itu mencucuk ini adalah disebabkan aku. Aku, secara personal, sedikit bangga dan terharu sebab telah dijadikan penyebab mereka beria nak jadi luar dari tipikaliti lelaki Melayu yang ramainya boroi dan keding.

But that's it. Rasanya kami telah berdeklarasi agar patuh dengan rejim latihan, masa, pendek kata, jadi insan yang berdisiplin, for a change.

I went all the way from fat ugly slob to hell, I'm gonna say it, kepada orang yang bila tengok cermin, dah tak rasa nak baling cermin tersebut dengan batu. I guess you're expecting something else, sesuatu yang pendek padat ringkas, something that requires a fusion between the word 'alpha' and the word 'male'. Guess what? It ain't there. Can't you see how modest I've been?

Menyedari realiti mereka akan sama level dengan aku, pelan baru perlu diatur. Apa yang akan berlaku jika steroid diambil tapi tidak ada latihan kecergasan dibuat? Kamu akan jadi kembung air. You'll go from hippopotamus to an elephant. So I was thinking sabotage. Pancitkan tayar kenderaan, they'll get into some serious accident, can't work out and BAM! Jadilah kau gajah.

Tak sampai hati pula. Dan tak berperikemanusiaan langsung. I scratched that idea and focused on me. Dari sehari sekali, aku knocked it up a notch kepada 2 kali sehari di gym. Awal-awal pagi dan malam. Pagi untuk abdomen atas dan malam, the rest.

This is temporary. 2 bulan saja. Stok mereka memang sampai 2 bulan. Lepas 2 bulan aku yakin, I still going to look better than them. Eventually they'll going to kill themself in the shame of defeat.