Selasa, Disember 16, 2008

Tolong berhenti.

Sejak jam 7 petang tadi, aku asyik buang air kecil. I was not counting but if someone told you this: 'is that toilet got some sort of nude wallpaper which you keep coming back once in every 5 minutes', itu bermakna aku kencing dalam amaun yang banyak.

Aku tak minum banyak air untuk hari ini sebab hari ini lembab dan sejuk membawa makna minum air dalam amaun yang banyak bukan punca kepada masalah kerap ke tandas aku. Itu saja yang aku dapat fikirkan. 

I went home. Tak selesa asyik ke tandas kedai makan. Bukan sebab kebersihan kerana aku adalah orang yang asalkan ada air, situlah aku pancut tapi aku naik rimas dengan populariti yang terhasil daripada kekerapan ke tandas. I got many nicknames and some of them are nasty ones dan aku taknak ada lagi yang menambah sebab aku nak orang kenal aku sebagai aku. Bukan sejenis watak yang diukir masyarakat.

Mak aku pula bising. Sebab aku kencing dalam sinki. Leceh pakai mangkuk tandas sebab nak acu dah 1 hal, nak cuci lagi 1 hal. Sinki adalah epitome kepada tempat kencing. If you haven't tried it, try it. It's fun to discover new thing. And once you get around it, there's no turning back. Sampai ke tualah kamu kencing dekat sinki. 

Feel disgusted? Get the fuck outta here or you can stay.

Aku perasan sesuatu yang pelik pada urin aku. Urin yang normal berwarna kuning tapi kali ini ianya sejernih air yang mengalir dari Banjaran Alps. No shit. Kenapa aku tak perasan masa awal-awal tadi, masa aku dekat luar tadi? Senang saja aku nak ke hospital sebab dalam kepala aku hanya bermain 1 benda sahaja.

Ya, itu. 

Badan aku juga sering keletihan kebelakangan ini. That's a sign, you think?

Dan mujur sebelum aku buat diagnosis aku sendiri dengan kelar kulit aku dengan pisau cukur, 1 panggilan telefon dari seorang teman masuk.

'How's them penis?'

'He'eh kau dah kenapa tanya pasal intan permata aku?'

'Ingat tak tadi masa kau minum kopi O kau tu?'

'Fo shizzle.'

'Pahit kan? Kau taknak letak gula kan?'

'Yah, fuck sugar by the way.'

'Itu barulah musuh dalam selimut.'

'Huh?'

Musuh dalam selimut. Satu keadaan di mana kamu rasa bebas dari sebarang ancaman sebab kamu berada dalam zon selesa dan kamu tak tahu keselesaan dan sense of belonging itu sebenarnya musuh nombor 1. Pepatah tersebut tepat digunakan malauan besar sial itu sebab he's the one who drugged me dan air kopi yang pahit yang aku paling suka itu juga menutup segala cela bendasing yang lain. 

Bukan dadah apa, benda boleh beli dekat farmasi. Dengan harga 10 sen sebiji, kamu akan dehidrasi dan seterusnya menurunkan berat badan dalam 3 ke 4 kg macam tu jika pil tersebut dikombokan dengan sedikit senaman. Pil itu dipanggil pil kencing. 

OK, gotta go.