Selasa, Januari 26, 2010

Kebodohan Dan Separa Kelucahan

Stupidity and partial nudity. How do I begin?

Setiap lelaki akan menggunakan tandas awam, no matter how anal dan mysophobic son of a bitch that they can be, they'll use it. Trust me on this one.

Dan aku sangat suka berada di tandas awam sebab:

1. I have huge dick.

Penerangan lebih lanjut lain kali aku taip, I have to get to my points. Banyak kerja lain aku nak hadap ni.

Apa yang aku dapat rakam menggunakan kamera telefon pada 2 tempat kejadian berasingan pada hari dan masa yang berbeza sedikit mengetuk sensiviti aku. Sensiviti seorang yang berakal dan pemakai pakaian sopan.








Figura A aku ambik kat tandas masjid. Cuba baca ayat yang dicetak warna merah. Dah? Baca lagi 4 kali agar mesejnya menyerap masuk ke dalam pembuluh darah. Abaikan dahulu perkataan tambahan di atas perkataan "SISA" sebab itu bukan benda yang aku nak sentuh.

Apa yang kamu faham?

Aku faham kalau aku dah berak, aku kena pastikan pengguna seterusnya tak jerit-jerit, "Woi pukimak! Taik kau terapung nilah barua! Tak reti pam ke lahanat besa sial?" dalam hati. Kawasan masjid, jagalah mulut sikit.

Dan mungkin disebabkan ayat tersebut terlalu indah, flamboyant, dan amat mustahil untuk difahami oleh sesetengah orang, disediakan juga terjemahan atau ayat-ayat biasa sans kesusasteraan tahap mahadewa yang digunakan dalam ayat kaler merah.

Dan mungkin disebabkan pengunjung masjid lebih keliru dengan bahasa-bahasa rumit, adalah si bebal sorang ni pergi letak "TAIK" dekat atas "SISA" dengan perkataan "SISA" di cross-kan. It's like he goes, "mana boleh orang faham sisa tu apa, sisa makanan pun sisa jugak. Apalah *Zetty ni. Lain kali tulis taik macam ni. T-A-I-K. Taik. Hahaha aku genius."

Figura B. Poster yang betul-betul dekat depan aku masa aku tengah menggunakan urinal. Potong stim aku nak kencing sebab gambar tersebut tanpa segan silu memaparkan kartun manusia sedang buang air besar sambil tersenyum. Dan melambai kepada pelukis/orang yang tengah kencing!

Kalau diikutkan aku tak mahu usik pasal poster ni tapi disebabkan telinga aku menangkap perbualan seorang anak dengan bapanya beberapa minit sebelum gambar diambil, terpaksa aku taip. Lebih kurang macam nilah perginya:

Anak: Ayah! Ayah! Tengok! Ada orang telanjang siap senyum-senyum, lambai-lambai.
Bapa: Mana? Mana? Jap, ayah nak call polis. Orang sakit macam tu kena sumbat dalam Hospital Tanjung. Mana orang dia dik?
Anak: Tu. Tu.
Bapa: Tu kartun la dik. Gugur telur ayah. Eh, jantung ayah.

Seolah-olah memberi gambaran ianya tidak mendatangkan masalah menurunkan seluar di tempat awam. Budak-budak paling cepat terpengaruh. Nak-nak lagi benda yang--walaupun tujuan asalnya bukan untuk ajar orang berlari bogel tengah padang tanpa sebarang konsekuensi--itu menggunakan kartun. Lagilah diorang suka. I spent my childhood based on cartoon. Aku makan apa mereka makan, aku cakap macam mereka cakap, aku mandi dengan cara mereka mandi which didn't happen a lot.

Kids don't read that much. Mereka tengok gambar lepas tu ketawa, terlompat-lompat kegembiraan sebab tak payah beli komik sebab nak tengok kartun. Ianya mass-produced. Di sekitar tandas-tandas awam terpilih. Atau mungkin semua, the fuck do I know?

*Jika kamu tengok betul-betul Figura A, nampaklah nama Zetty nun kat bawah-kanan. Anak noja kut. Jika tak nampak, sila tekan Ctrl + =, secara otomatik semuanya mengembang. So does your ass. Kidding.