Jumaat, Disember 18, 2009

Komedi Berdiri

Aku senaraikan apa yang aku ada:

Chris Rock
-Bigger & Blacker
-Bring The Pain
-Kill The Messenger
-Never Scared

Dave Chappelle
-Dave Chappelle's Block Party
-For What It's Worth
-Half Hour Comedy
-Killing Them Softly

Eddie Griffin
-Dysfunktional Family
-Freedom Of Speech
-Last Stand
-Voodoo Child

Katt Williams
-Internet Dating
-Pimp Chronicles
-Pimp Chronicles Pt 2
-Pimpadelic

Some of em' are classics and others not that brand new.

Dalam format .avi, semua sekali dekat 9GB.

Aku seorang yang lucu dan tahu bila satu benda tu lucu atau tak. And I'm telling you this, semua yang aku senaraikan kat atas sana kelakar nak mampus. Banyak unsur extreme baik dari segi tutur bahasa, lenggok badan, penggunaan isyarat tangan, perkauman, mostly stuff you want to see by yourself tanpa kehadiran kanak-kanak ataupun orang tersayang.

Orang tersayang boleh tapi pada scene yang tertentu sajalah. Mereka di atas ada menyentuh isu intimasi dan terselit beberapa relationship tips yang pada awalnya you would think it's kinda bullshit but after a few reruns, you'll get the message.

They talk fast. And in Ebonics. Tiada sarikata. If you're slow, don't. Just don't.

So here's what I want you to do.

Kalau berminat, email aku. I'll give you specific instructions for you to follow.