Rabu, Disember 09, 2009

Cucuk

Selepas setahun aku berjaya peroleh sedepuk ilmu berkenaan membina badan. Aku dah boleh tulis buku pasal buat badan yang setebal 1200 muka surat siap hardcover. 3 aspek utama yang akan aku kupas adalah jenis senaman, pemakanan dan apa nak buat selepas badan dah jadi macam kartun mamat yang jadi front cover buku Maddox: Alphabet of Manliness yang boleh dimuat turun .pdf nya di RapidShare.

Terkirap aku malam semalam apabila berjaga sampai pukul 2 pagi berbual berkenaan isu otot, penis, dan cara macam mana nak atasi kesan sampingan ubat-ubatan terlarang.

Aku pukul 11 dah terbungkang, kebiasaannya. Tidur pada jam 3 pagi dengan bantuan dodoian bunyi-bunyian orang bercakap dari siri animasi kegemaran ramai Family Guy tidak boleh diulang lagi kerana aku baru lepas kena test urine oleh orang narkotik. Mata merah hence hisap dadah, tak adalah benda lain diorang ni.

I spent almost 2 hours talking about energy and body mass booster. The really fast booster, taking "the short" way(with a silent 'r') which means protein shake, pills is out of the equation.

I admit I've taken series of shot every now and then.

Twice for my rash sebab side effect mandi hot spring, turned out I'm allergic to sulfur and 3 more shots for joints. Nama shot tu panjang sampai aku kena buat pembedahan lidah untuk jadi seperti asal dek terbelit nak menyebut nama betul dia. Nama pendek dia B12 shot. Betul ke tidak entahlah, mamat-mamat yang badan bagak-bagak yang ajar aku semua kerja kilang sekolah tak habis punya orang. But since they're *walking pharmacies, I assume they couldn't be wrong.

Be bigger, they say.

What for?

To score some tails, yeaaahhh.

Go on.

Hampir semua atlit bina badan profesional mengambil steroid. Untuk tenaga, pertambahan jisim dan rip. Mr Apa Ke Cirit-nya Tu, lagi tak ingat dia punya racun. Satu dos sampai beratus-ratus. 6 years of traditional training(bersih dari pengambilan steroid) can be shortened to merely a year dengan bantuan steroid.

"Ni amek dari kerandut sape?" aku tanya.

"Kudo."

Aku pun pelik macam mana dia buat. I'm not that sick nak pergi tengok cara sebetulnya dengan stream video tapi berdasarkan cerita Encik Zul, bukan nama sebenar, a guy will arouse a horse then stuck a plunger up its balls and suck the great juice out. Think of it as a donkey show with a sexy Latina woman playing with its wang but instead of a stinky mule, it's a stallion. A race horse.

Eughh.

Oops. A woman entering the premise and I will to the best of my ability, please her in the most sexual/asexual way ever exist. So help me.

He shoots and he scores.

Fuck off and get a life.

*Walking pharmacy/farmasi bergerak - orang yang membawa ubat-ubatan and/or makanan tambahan, basically things that you can find in a pharmacy, lebih dari 10 jenis dalam satu masa ke hulu ke hilir dan boleh recite nama penuh ubat dan kandungannya dalam satu nafas.

p/s: Seronok kau mengenjut transvestites kat Thailand? Duhai sahabat, pergi buat pemeriksaan STD dengan kadar yang kerap dan jangan harap kau boleh jumpa aku tanpa surat pengesahan doktor.