Isnin, Februari 01, 2010

G Adalah Untuk Gay : Revisited

Jika aku memilih untuk jadi bodoh, lurus bendul dan menerima bulat-bulat apa orang cakap tanpa memikirkan rasional, kekukuhan fakta dan impak yang bakal menimpa, aku percaya 100% kerajaan bertanggungjawab penuh dengan 1 bentuk vandalisme iaitu menconteng di tempat awam. Susunan ayat berterabur sikit sebab aku dah tak membaca buat sekian lama dan fuck grammar.

Aku bertuah kerana dapat jumpa amaran oleh pihak kerajaan yang tak ada kena mengena dengan kelajuan, CCTV, jenayah, rokok, minuman keras, mostly stuff you'll see in the tube with the message-"if you do this or this, you'll be dead if you don't get caught and if you do get caught, you'll be charged with this kind of amount due to the degree of your misbehaving". Amaran yang pertama seadanya, amaran yang menyatakan jika kamu lelaki dan kamu suka penis bukan milik kamu, you're a dead meat.

Don't believe me? Fear:









Pada mulanya aku malas nak percaya kerajaan ada kena mengenda dengan bendalah ni tapi disebabkan aku memilih untuk jadi bodoh, lurus bendul dan menerima bulat-bulat apa orang cakap/tulis, aku percayakan juga mesej ini disampaikan oleh kerajaan menggunakan medium budak-budak sekolah dengan kreativiti mereka melakar kesenian di dinding tandas/tempat awam. Menggunakan cecair pemadam, siapa lagi yang nak bawa ke hulu ke hilir set alat tulis jika bukan mereka?

Apa lagi nas yang boleh menkonklusikan amaran di atas sebagai tiada lain kerja budak-budak selemo mak tolong lapkan ini?

Penggunaan laman web www. FUCK GAY SEDUNIA.COM.MY. Berapa banyak kesilapan dibuat dekat sana. Faktor spacing/langkau membuatkan laman web ini tidak wujud sebelum ia dapat dilayari mana-mana pihak yang terlalu lurus. Jika kerajaan membenarkan satu badan anti-gay ditubuhkan, penggunaan nama domain FUCK GAY SEDUNIA adalah total bullshit kerana menggunakan bahasa rojak; sama seperti apa yang aku implementasikan dalam blog ni. Ia tak dibenarkan dan seingat aku ada keluar berita mengikut akta komunikasi ke apakebenda itu hari, sesiapa yang didapati merosakkan bahasa dengan campur adukkan English dan Bahasa Melayu akan dikenakan tindakan. Itu fokus kepada penulis blog yang tiada kaitan dengan kerajaan. Kot ya pun melibatkan kerajaan, kebanyakannya menghentam kerajaan bukan berada di sebelah pihak kerajaan.

And what gives with .com.my?

Jika kamu benar agensi kerajaan, it's .gov.my, dumbass. Aku tak kesah kamu nak menghentam si penala dubur, mereka juga ada hak untuk disedarkan, not that I'm against same sex couple, tetapi sebagai manusia mereka ni perlu diingatkan warga emas masih lagi gemar bersiar-siar di kota. Kot dia ternampak sorang jantan ni tengah baik punya doggy sorang lagi jantan, ok that's too far, let's say kissing, mau tak mati sebab kena serangan jantung? I'm pretty sure old people in Malaysia never heard of Brokeback Mountain let alone gay porn.

If you're a guy and you happen to like penis, try to keep it low. Nak pole polishing, there are plenty of hotels out there that'll greet you guys without discrimination.

Back to the idiots who wrote amaran dari kerajaan.

You're a piece of shit. Orang dah azan maghrib pun. Aku nak berhenti sungguhpun tak habis lagi aku nak maki kamu.