Khamis, Disember 30, 2010

Produk Berbaloi 2010

Hanya ada 2 barang sahaja yang aku beli luar daripada barang keperluan harian. Apparels, hair products, memang tak ada beli langsung. Sebab tak ada guna beli baju. Hari ini muat 2 minggu lepas tu dah tercabut butang dan sebulan lepas tu baju tu dah aku bagi dekat saudara. Seluar pun sama juga.

Produk penjagaan diri hanya terhad kepada benda yang tak membuatkan badan berbau. Pit stain is a normal thing. Kalau berada di mall dan bahagian situ basah, aku dengan sukarelanya menanggalkan baju dan keringkan bahagian yang basah di tempat hand blower. Efektif.

I don't give a fuck menanggalkan baju di khalayak ramai. I look good. Tapi aku ni ada je akal, boleh fikir. Awak orang timur. Ada benda yang sebenarnya boleh buat tapi disebabkan ketimuran itu menjadi paksi kepada bagaimana kita menjalankan kehidupan seharian maka kita jadikan ia satu benda yang tak boleh dibuat. The Eastern Conscience, mak aku panggil.

Penjagaan rambut. Cukuplah sekadar 3 bulan sekali buat treatment dan tak menggunakan langsung apa-apa cecair, lumpur, gel, krim di rabut. I like how the wind do its job by making my hair look awesome. Masih terpacak? I prefer dick than hair.

2 produk terulung yang aku guna tahun ini dibawah kategori yang sama. Produk kesihatan/kecantikan. Apakah dia?

Fat burning pills.

I've tried 2 kinds of fat burning pills. Each one of them have their own ways to make it work. Pertama aku gunakan Animal Cuts. Satu produk keluaran, aku tak pasti apa nama syarikat dia tapi kamu boleh rujuk di sini: www.animalpak.com

To tell you the truth, shit didn't work. Until I met a dear friend of mine, an inspector. The conversation went something like this,

Aku: Apo ni? Tak ado kosan pun. Sotin den bantai 'an takdo ghoman apo pun.

Dia: Well, it worked for me.

Dan betul ia berkesan kepada dia sebab animal cuts membuang lemak dengan cara membantu proses pembakaran lemak melalui aktiviti kardio laksana binatang, hence the name: Potong Binatang atau Animal Cuts. Binatang tak tahu macam mana nak buat bench press tapi mereka tahu macam mana nak run as fast they can. Look at their muscle tone. Gorgeous.

Begitu juga kawan aku. Dia seorang polis yang menjaga figure setelah habis melaksanakan tugas pertama beliau before joining the force yakni latihan di Pulapol.

Aku tak ada aktiviti kardio. Paling dekat dengan kardio pun jalan keliling padang satu pusingan. Buat latihan untuk perut pun tak ada. Shit's too tiring.

Selepas habis kitaran pengambilan Animal Cuts yang kalau mengikut jadual adalah selama 3 minggu, aku berhenti ambil pil tersebut. Well, I had to sebab memang dah habis. Dan aku mula menggunakan satu lagi produk selepas seminggu.

Behold, Lipo6 Black keluaran Nutrex shown down there standing proud above Animal Cuts.


















I got some words for Lipo6 Black. Shit's fucking amazing. Aku tak perlu buat sebarang bentuk senaman untuk merasai kesan dia. I can lie around eating chips feeling the fat in my body slowly turning into energy. Aku boleh cakap macam tu sebab bila kita rasa somehat 'active', kita akan rasa cemas. Buat benda semua tak kena, it's like being on meth only you won't get busted taking it.

Hari pertama aku gunakan. Bangun pagi aku makan 3 biji. Kemudian smoke and shit. Selesai urusan, aku buat tekan tubi. I went for a hundred non stop di mana biasanya aku hanya mampu buat 50 dan terlentang setengah jam lepas tu sambung lagi 10 lepas tu sumpah tak larat dah. Selepas 100 tekan tubi aku hanya berehat 15 saat untuk menyambung set kedua tekan tubi sebanyak 1,000. Menokok tambah? You bet your ass.

Aku masih sambung dalam amaun yang sama dan ulang lagi 3 set. Total adalah 400 kali tekan tubi untuk pagi sahaja. Dada aku sekarang seperti a new type of concrete, the one that's hard enough that nothing can't break it and elastic enough it will reject anything that wants to go right through it. Tumbuklah, tujahkanlah apa jenis barang, ia akan melantun kembali dan menyerang si penyerang. Aku siap isi borang online nak daftar masuk TNA tapi aku batalkan hasrat sebab there ain't such a thing.

Tanpa senaman dah rasa macam buat senaman dan dengan senaman pula, holy shit.

Pinggang aku dari 33 turun ke 31 dalam masa seminggu. Mungkin disebabkan pengambilan Animal Cuts yang terdahulu but I won't count on it. Shit's too strong it gain the weight that I loss while taking Animal Cuts dan hilangkan semula dalam masa yang lebih singkat. Well, I can't say much about weight loss sebab berat aku macam tu je. Sekitar 74 ke 76 kg. Tapi apa yang hilang dan datang? I'll leave it to you to place your assumption.

Man, I look good. Baru semalam aku keluar membeli belah. Well, I had to buy new undies. It's been years since the last time I bought em'. I felt like I have 6 platinum records and a private jet with that kind of attention that I got semalam. But then again I was wrong sebab jeans aku koyak dekat bahagian punggung which revealed my sexy butt and upper hamstring.

Dah aku nak sapu minyak keliling badan dan spend the rest of the evening looking at the mirror.