Jumaat, Oktober 09, 2009

Mereka Kata Ianya Sangat Bagus.

Itu kata mereka-lah.

Aku tak jumpa definisi yang lebih menarik bagi perkataan wonderful. Tajuk di atas diterjemah bulat-bulat dari tajuk lagu They Say It's Wonderful.

Betul ke apa yang mereka kata?

Siapa mereka tersebut?

Apa mereka ini dah cukup bagus?

Lagu ini berkisar tentang apa orang lain kata. Apa mereka kata jika dilamun cinta. It took me 5 minutes in the crapper gavomiting-that's gagging and vomiting at the same time-sebelum aku dapat menaip ayat kedua pada perenggan ni.

But then I realized, aku pun manusia juga. Aku bukan datang dari Planet Omicron Persei 8 dan dari apa yang aku saksikan, alien dari planet tersebut juga tahu menghargai kasih sayang dan belaian pasangan masing-masing. If you don't believe me, go watch Futurama and it'll all make sense to you.

Aku didatangi banyak perempuan. Baik yang dara, tak berdara, janda, bini orang and from what I suspected, nenek orang memberikan reaksi that they want me. They want me baaaddd. Word.

And as always, I chickened out.

The last time I felt something is going on between me and a girl, aku jadi bangang setiap kali aku berpeluang untuk say "it" out loud. "It" itu bukan 'let's make love', alright you idiot. "It" yang aku maksudkan adalah apa saja ayat yang digunakan untuk jadikan sesuatu perhubungan itu official.

Banyak kali dah. Dan aku percaya dia juga siap memberi kerjasama dengan stall time giving me more time to be a man. Turned out, aku merapu tentang situasi politik negara dan siap buat ramalan akan ada malapetaka besar bakal melanda mana-mana negara dalam masa terdekat.

Well I got around it this time, aku dah berjaya mengumpul segala keberanian yang ada dan aku di luar sana mencari dia untuk diluahkan bla bla bla and make it official dan disudahi dengan aku memaki dumbbell dan segala peralatan di gym apabila menyedari it's too damn motherfucking late.

She's with someone else now. Aww great.

Well fuck that and fuck you for reading this.