Sabtu, Mei 09, 2009

Dua elemen semulajadi yang saling bantu-membantu: Kayu dan Air.

Dah berapa lama panas sepanjang hari, malam semalam dengan limpah kurnia-Nya, maka hujan melimpahi muka bumi.

Tanda-tanda awal bermula apabila guruh mula berdentum manja sehari dua sebelum semalam. I heard it, tapi masih meragui apa akan terjadi kejadian alam yang bakal menjimatkan kos penggunaan air untuk penyiraman tanaman. Bunyi saja yang ada, awan macam tu juga bersepah-sepah dalam kelompok yang kecil. 

Iklim khatulistiwa sendiri membawa maksud panas dan lembab sepanjang tahun. We've got the hot, now where's the moist? So, He brought it. Hallelujah!

I really think mereka yang buat solat hajat hari tu yang sampai kena tindakan pihak berkuasa ingin memohon hajat agar diturunkan hujan dalam masa terdekat. Mereka tak sempat nak solat hajat, kena leraikan. Secara otomatik, mereka terdiri daripada golongan yang ditindas. Situasi politik negara masih lagi macam haram, hujan turun. Jadi apa yang mereka minta? You do the math.

Seperkara lagi tentang hujan, aku memang akan dapat wet dream. It's a shame to tell it here but I gotta do it. I insist.

Jika hujannya malamlah. Dan jika masa aku tidur itu hujan baru turun. It'll now work if I know it's raining and then fall asleep. It has to be aku dah tak sedar apa dan hujan pun turun.

Someone I know and someone I didn't met for a very long time. To answer your question, yes. It's someone I used to be intimate with. Rohaniah, bukan fizikal. Never got the chance to be on the first base since I got dumped before the magical thing happened.

Aku bangun dari tidur. Well, my Johnson's dry. Another thing was wet though. It's my bedroom floor. Aku tak pernah tutup tingkap bilik lantas menjelaskan fenomena lantai basah.

6.30 pagi aku terjaga. Aku buat apa yang patut, finished the unfinished business, in case you're wondering, gosok gigi, cuci muka dan sitting on the john and some other stuff.

Aku pergi joging. Sedang berlari-lari anak, kepala aku tak habis-habis bermain tentang the almost wet dream, hujan dan pada kala itu, kehausan dan rapid sweating. They all have one thing in common; water.

Aku tafsir mimpi tersebut dan mengaitkan significant events selepas bangkit dari tidur untuk merangka apa yang patut aku buat selepas tu.

Sadly, I couldn't think of any.

Dan untuk mengekalkan kesinambungan perkara yang berlaku pada awal hari ini, aku pergi ke 1 tempat yang ada air, dalam amaun yang bapak banyak.

The beach.

I knew I made the right decision sebab... Well, laut. You know what's there other than sand and salty water.

Hello boner, long time no see my good friend. This old wood finally made contact with water, if you catch my drift.